PROCEDURA REKLAMACYJNA
1. Proszę wypełnić i zatwierdzić niniejszy formularz reklamacyjny oraz załączyć niezbędne materiały w postaci zdjęć lub wideo.
2. W terminie 1-2 dni roboczych od zatwierdzenia niniejszego formularza reklamacyjnego otrzymają Państwo od nas odpowiedź z działu serwisowego.
3. W sytuacji, gdy zgłoszenie reklamacyjne zostanie uznane za zasadne, podstawimy do Państwa kuriera we wskazany przez Państwa w niniejszym formularzu termin, który odbierze przesyłkę z reklamowanym urządzeniem.
W przypadku reklamacji deski myjącej należy zdemontować oraz przygotować całe urządzenie, natomiast w przypadku toalety myjącej, proszę zdemontować oraz przygotować wyłącznie górny korpus urządzenia z deską i pokrywą toaletową, zgodnie z instrukcją montażu załączoną w formie papierowej do zestawu z urządzeniem lub dostępną na naszej stronie internetowej przy kartach z danymi produktami.
Do wnętrza przesyłki proszę dołączyć wyłącznie pilot sterujący (w przypadku, gdy model reklamowanego urządzenia go posiada), bez pozostałych elementów montażowych. Kurier przywiezie ze sobą dokumenty przewozowe.
W przypadku, gdy urządzenie nie zostanie przygotowane do wydania kurierowi we wskazanym w formularzu terminie, koszt ponownego podstawienia kuriera będzie leżał po stronie reklamującego.
– Proszę oczyścić urządzenie z wszelkich śladów użytkowania oraz zabezpieczyć na czas transportu.
– Przesyłkę należy przygotować w opakowaniu kartonowym o standardowym kształcie prostopadłościanu, o wymiarach maksymalnie 70 x 60 x 30 cm.
– Produkt powinien być owinięty z każdej strony grubą pianką lub folią bąbelkową, a wnętrze przesyłki powinno być szczelnie wypełnione materiałem wypełniającym, ponieważ nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w trakcie transportu reklamowanego urządzenia.
– W przypadku, gdy otrzymamy urządzenie zabrudzone lub uszkodzone w trakcie transportu, odeślemy w takim stanie z powrotem do reklamującego na jego koszt.
4. W terminie 3-5 dni roboczych od dnia doręczenia do nas przesyłki z reklamowanym urządzeniem, zobowiązujemy się zdać Państwu mailowo raport z przebiegu naprawy oraz w przypadku zakończenia procesu odesłać z powrotem przesyłkę z urządzeniem.