PROCEDURA REKLAMACYJNA
1. Proszę wypełnić i zatwierdzić niniejszy formularz reklamacyjny oraz załączyć niezbędne materiały w postaci zdjęć lub wideo.
2. W terminie 1-2 dni roboczych od zatwierdzenia niniejszego formularza reklamacyjnego otrzymają Państwo od nas odpowiedź z działu serwisowego.
3. W sytuacji, gdy zgłoszenie reklamacyjne zostanie uznane za zasadne, udzielimy Państwu odpowiedzi mailowej, w której poprosimy o dokładne oczyszczenie, bezpieczne zapakowanie i wysłanie za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub doręczenie do naszego serwisu urządzenia w celu naprawy. Adres do wysyłki:
VIVO Sp. z o.o.
ul. Bartycka 26/24
00-716 Warszawa
tel. 735 877 668
vivo@majormaker.pl
Nasz serwis funkcjonuje w dniu robocze od wtorku do piątku w godzinach 10:00 – 17:00. W soboty, niedziele i poniedziałki – nieczynne.
W przypadku, gdy po weryfikacji problemu w naszym serwisie zgłoszona wada okaże się zasadna, zwrócimy Państwu za koszty przesyłki na podstawie wcześniej przedłożonego mailowo dokumentu tj. paragonu, faktury lub potwierdzenia płatności za usługi kurierskie, przy czym maksymalna kwota zwrotu za koszty przesyłki kurierskiej z reklamowanym urządzeniem wysyłanym przez klienta do serwisu w ramach gwarancji lub rękojmi wynosi 30,00 zł brutto.
W przypadku reklamacji deski myjącej należy zdemontować oraz przygotować całe urządzenie, natomiast w przypadku toalety myjącej, proszę zdemontować oraz przygotować wyłącznie górny korpus urządzenia z deską i pokrywą toaletową, zgodnie z instrukcją montażu załączoną w formie papierowej do zestawu z urządzeniem lub dostępną na naszej stronie internetowej przy kartach z danymi produktami.
Do wnętrza przesyłki proszę dołączyć wyłącznie pilot sterujący (w przypadku, gdy model reklamowanego urządzenia go posiada), bez pozostałych elementów montażowych.
– Proszę oczyścić urządzenie z wszelkich śladów użytkowania oraz zabezpieczyć na czas transportu. Jeśli urządzenie zostanie dostarczone w stanie zabrudzonym, zachowujemy sobie prawo do odmowy naprawy. W takiej sytuacji możemy zwrócić je klientowi na jego koszt lub naliczyć dodatkową opłatę za czyszczenie, która będzie do zapłaty kurierowi za pobraniem.
– Przesyłkę należy przygotować w opakowaniu kartonowym o standardowym kształcie prostopadłościanu, o wymiarach maksymalnie 70 x 60 x 30 cm. W przypadku, gdy karton, w którym klient wysłał urządzenie do serwisu, okaże się zbyt mały lub o kształcie innym niż prostopadłościan, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty za zapewnienie właściwego opakowania zwrotnego, gdyż tylko dzięki temu będziemy mogli zagwarantować bezpieczną wysyłkę.
– Produkt powinien być owinięty z każdej strony grubą pianką lub folią bąbelkową, a wnętrze przesyłki powinno być szczelnie wypełnione materiałem wypełniającym, ponieważ nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w trakcie transportu reklamowanego urządzenia.
– Podczas pakowania produktu prosimy zwrócić szczególną uwagę, aby ewentualne taśmy klejące nie miały styczności z urządzeniem, gdyż może to skutkować powstaniem trwałych śladów kleju.
– W przypadku, gdy otrzymamy urządzenie w stanie uszkodzonym w trakcie transportu, odeślemy w takim stanie z powrotem do reklamującego na jego koszt lub zaproponujemy dodatkowo płatną usługę związaną z przywróceniem urządzenia do pierwotnego stanu, pod warunkiem, że będziemy w danej chwili dysponować odpowiednimi częściami zamiennymi.
4. W terminie 3-5 dni roboczych od dnia doręczenia do nas przesyłki z reklamowanym urządzeniem, zobowiązujemy się zdać Państwu mailowo raport z przebiegu naprawy oraz w przypadku zakończenia procesu odesłać z powrotem przesyłkę z urządzeniem.