SERWIS POGWARANCYJNY
1. Proszę wypełnić i zatwierdzić niniejszy formularz serwisowy pogwarancyjny oraz załączyć niezbędne materiały w postaci zdjęć lub wideo.
2. W terminie 1-2 dni roboczych od zatwierdzenia niniejszego formularza otrzymają Państwo od nas odpowiedź z działu serwisowego.
3. W sytuacji, gdy zgłoszenie naprawy pogwarancyjnej zostanie uznane za zasadne, udzielimy Państwu odpowiedzi mailowej, w której poprosimy o dokładne oczyszczenie, bezpieczne zapakowanie i wysłanie za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub doręczenie do naszego serwisu urządzenia w celu naprawy.
Adres do wysyłki:
VIVO Sp. z o.o.
ul. Bartycka 26/24
00-716 Warszawa
tel. 735 877 668
vivo@majormaker.pl
Nasz serwis funkcjonuje w dniu robocze od wtorku do piątku w godzinach 10:00 – 17:00. W soboty, niedziele i poniedziałki – nieczynne.
W przypadku reklamacji deski myjącej należy zdemontować oraz przygotować całe urządzenie, natomiast w przypadku toalety myjącej, proszę zdemontować oraz przygotować wyłącznie górny korpus urządzenia z deską i pokrywą toaletową, zgodnie z instrukcją montażu załączoną w formie papierowej do zestawu z urządzeniem lub dostępną na naszej stronie internetowej przy kartach z danymi produktami.
Do wnętrza przesyłki proszę dołączyć wyłącznie pilot sterujący (w przypadku, gdy model reklamowanego urządzenia go posiada), bez pozostałych elementów montażowych.
– Proszę oczyścić urządzenie z wszelkich śladów użytkowania oraz zabezpieczyć na czas transportu. Jeśli urządzenie zostanie dostarczone w stanie zabrudzonym, zachowujemy sobie prawo do odmowy naprawy. W takiej sytuacji możemy zwrócić je klientowi na jego koszt lub naliczyć dodatkową opłatę za czyszczenie, która będzie do zapłaty kurierowi za pobraniem.
– Przesyłkę należy przygotować w opakowaniu kartonowym o standardowym kształcie prostopadłościanu, o wymiarach maksymalnie 70 x 60 x 30 cm. W przypadku, gdy karton, w którym klient wysłał urządzenie do serwisu, okaże się zbyt mały lub o kształcie innym niż prostopadłościan, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty za zapewnienie właściwego opakowania zwrotnego, gdyż tylko dzięki temu będziemy mogli zagwarantować bezpieczną wysyłkę.
– Produkt powinien być owinięty z każdej strony grubą pianką lub folią bąbelkową, a wnętrze przesyłki powinno być szczelnie wypełnione materiałem wypełniającym, ponieważ nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w trakcie transportu reklamowanego urządzenia.
– Podczas pakowania produktu prosimy zwrócić szczególną uwagę, aby ewentualne taśmy klejące nie miały styczności z urządzeniem, gdyż może to skutkować powstaniem trwałych śladów kleju.
– W przypadku, gdy otrzymamy urządzenie w stanie uszkodzonym w trakcie transportu, odeślemy w takim stanie z powrotem do reklamującego na jego koszt lub zaproponujemy dodatkowo płatną usługę związaną z przywróceniem urządzenia do pierwotnego stanu, pod warunkiem, że będziemy w danej chwili dysponować odpowiednimi częściami zamiennymi.
4. W terminie 3-5 dni roboczych od dnia doręczenia do nas przesyłki z reklamowanym urządzeniem, zobowiązujemy się zdać Państwu mailowo raport z przebiegu naprawy wraz z kosztami oraz w przypadku zakończenia procesu odesłać z powrotem przesyłkę z urządzeniem.
5. Za koszty naprawy mogą Państwo zapłacić gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki (opłata za pobraniem).
6. Na elementy, które uległy wymianie lub naprawie otrzymają Państwo od nas 3-miesięczną gwarancję rozruchową.